Vendita all'ingrosso di teghje ondulate

U Tegula ondulata presenta ultra durabilità in ambiente naturale.Ancu in cundizioni dure di esposizione à i raggi UV, alte temperature è fretu glaciale, mantene sempre u culore stabile.

cs

Vantaghji:

Culore di longa durata (almenu 10 anni)

U pruduttu presenta una ultra durabilità in ambiente naturale.Ancu in cundizioni dure di esposizione à i raggi UV, alte temperature è fretu glaciale, mantene sempre un culore stabile.

Eccellente prestazione anti-corrosione

A Tile di Resina Sintetica pò resiste à l'acidu à longu andà, à l'alcali è à a currusione di u sale, ecc. E prove anu dimustratu chì ùn ci seria micca reazzione chimica dopu avè imbevutu di sale è alicali è varii acidi sottu à u 60%. Hè ideale per l'applicazione in e zone induve a pioggia acida hè cumuna .

Bona Prestazione Impermeabilizante

U Tile di Resina Sintetica seleziona una resina altamente resistente à u weater, chì hè densa è chì ùn assorbe micca acqua, senza prublemu di penetrazione di i pori.U pruduttu hè 45% più largu chè e teghje tradiziunali cù menu cuntattu cù u tettu, cusì a resina sintetica, e prestazioni impermeabili sò assai aumentate di quelle tradiziunali piastrelle.

Forte Resistenza à u Focu

Materiale ritardante di fiamma appartenente, cù resistenza à u focu ≥ B1 cume testatu da dipartimenti autoritarii naziunali secondu a norma GBB8624-2006.

Eccellente prupietà isolante termica

U coefficiente di conducibilità à u calore hè 0,325w / mk, circa 1/300 di piastrella in argilla, 1/50 di piastrella di cimentu, è 1/2000 di piastrella in acciaio di spessore culore. Per quessa, senza cundizione di ading layer di preservazione di calore, l'isolamentu termicu è a preservazione di u calore di tile di resina sintetica pò sempre esse ottimizzati.

Bon isulamentu acusticu

I test anu dimustratu chì e piastrelle in resina sintetica anu una funzione d'assorbimentu di rumore eccellente quandu soffrenu forti piogge è forti venti.

a nostra sucietà cum'è fornitore di pavimenti commerciali leggeri china , se avete bisognu chì i pls contattaci.


Tempu di posta: Apr-26-2020